مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-01اقتصادي

از فعالیت هندی ها در چابهار تا وعده کاهش عمر ناوگان هوایی به 20 سال


از سر گرفتن فعالیت هندی ها در چابهار که برای مدتی تجهیزاتشان در این منطقه راکد مانده بود و وعده رییس سازمان هواپیمایی کشوری برای کاهش عمر ناوگان هوایی به زیر 20 سال، - از سر گرفتن فعالیت هندی ها در چابهار که برای مدتی تجهیزاتشان در این منطقه راکد مانده بود و وعده رییس سازمان هواپیمایی کشوری برای کاهش عمر ناوگان هوایی به زیر 20 سال، مهم ترین اتفاقات حوزه حمل ونقل در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته ای که گذشت به واسطه قرار گرفتن در هفته دولت با مرور مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته، از شهریورماه 1400 تا تیرماه 1402 همراه بود.

در این راستا از جمله اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته اعلام شد.

پیش فروش هفته: مرحله سوم قطارهای اربعین یکی دیگر از مهم ترین اخبار هفته، آغاز پیش فروش مرحله سوم بلیت های قطار ترکیبی تهران - کربلا مختص اربعین در روز یک شنبه 5 شهریورماه بود.

در این راستا سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل شرکت راه آهن- با بیان اینکه امسال قطارهای ریل باس در مسیر رفت وبرگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جابه جا خواهند کرد، گفت: دو دستگاه ریل باس با ظرفیت 800 نفر نشسته و 700 نفر ایستاده به طور شبانه روزی، زائران را، اعم از کسانی که با قطار یا خودروی شخصی یا عمومی به خرمشهر آمده باشند، در مسیر شلمچه به خرمشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فعالیت هندی ها در چابهار تا وعده کاهش عمر ناوگان هوایی به 20 سال

از فعالیت هندی ها در چابهار تا وعده کاهش عمر ناوگان هوایی به 20 سال